Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji:


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji, który otrzymałeś w paczce wraz z zakupami i dołącz go do przesyłki zwrotnej. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami (np. kartonik, wieszaczek, woreczek, gratisy) oraz dowodu zakupu (paragon, faktura).

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Brastar Alina Witkowska
dziewczynarubensa.pl
ul. Bol. Chrobrego 15a
74-100 Gryfino

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij druk zwrotu/reklamacji wysłany w paczce wraz zakupami i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Brastar Alina Witkowska
dziewczynarubensa.pl
ul. Bol. Chrobrego 15a
74-100 Gryfino

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria (np. kartonik, wieszaczek, woreczek, gratisy) oraz paragon lub fakturę.

 Zwroty i reklamacje rozpatrywane są w ciągu 3 dni od odebrania przesyłki przez sklep.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych do sklepu za pobraniem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl